نوشته شده توسط : ost

اندرو لینکلن، ستاره محبوب سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) چندی پیش اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. حالا او علت این تصمیم خود را توضیح داده است.

تقریبا در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت-خرداد) بود که برای اولین بار اعلام شد، اندرو لینکلن، ستاره‌ی محبوب سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، در آینده‌ای نزدیک، این مجموعه تلویزیونی آخرالزمانی محبوب شبکه AMC را که مدت زیادی هم به روی آنتن رفته، ترک می‌کند. مدتی بعد، یعنی در طی مراسم کامیک کان سن دیگو که چند روز پیش برگزار شد، خروج او از این مجموعه به طور رسمی تایید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لینکلن بیشتر از قبل درباره این تصمیم خود توضیح داد و دلیل اینکه چرا می‌خواهد نقش شخصیت ریک گرایمز را بعد از هشت سال رها کند و برود، مشخص کرد.

در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی با اندرو لینکلن تنظیم کرده بود، او باری دیگر اعلام کرد که به طور قطعی در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. البته لازم به ذکر است که او عنوان کرد تنها از سریال اصلی خارج می‌شود و لزوما کل این مجموعه را ترک نمی‌کند. این مجموعه در کنار سریال مردگان متحرک خود، دارای یک بازی ویدئویی و همچنین یک مجموعه اسپین آفی یعنی سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) هم هست. او بعد از اعلام این تصمیم، درباره علت خروج خود از این سریال صحبت کرد و توضیح داد که خانه‌ی او در انگلیس قرار دارد و او دوست دارد تا زمان بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند. او در این مصاحبه اینگونه صحبت کرد:

من دو فرزند کوچک دارم و در یک کشور کاملا متفاوت زندگی می‌کنم. همانطور که می‌دانید، هرچه این فرزندان بزرگ‌تر می‌شوند، کمتر از قبل می‌توانند جا به جا شوند. این موضوع به همین راحتی است. دیگر وقت آن رسیده که من به خانه‌ام بازگردم.

 

در ادامه‌ی این مصاحبه، اندرو لینکلن درباره این موضوع توضیح داد که فیلمبرداری قسمت آخر فصل نهم سریال مردگان متحرک چه حسی داشت و چه شکلی بود. او اینگونه حس خود را شرح داد:

به پایان رساندن این سریال به گونه‌ای بود که انگار بالاخره نفس راحت می‌کشیدم. همچنین این دو قسمت آخر، به طور خاصی رضایت بخش بود. با این حال، حضور در مراسم کامیک کان و پنل این سریال، صحبت کردن با هزاران آدمی که در سالن H حضور داشتند و بعد از آن بغل کردن تک تک دوستانم در پایان چه حسی داشت؟ این اتفاق غم انگیز کاملا واقعی شد و این، حقیقت این موضوع است.

در طی پنل سریال مردگان متحرک که در مراسم کامیک کان سن دیگو برگزار شده بود، اندرو لینکلن عشق خود به این مجموعه تلویزیونی را ابراز کرد و گفت:

من عاشق این سریال هستم؛ این مجموعه ارزش فوق‌العاده زیادی برای من دارد. من تمام افرادی را که این سریال را ساختند دوست دارم. من قول می‌دهم گریه نکنم؛ زیرا به اندازه‌ی کافی مقابل دوربین گریه کرده‌ام. علاوه بر این، من واقعا و از صمیم قلب، تمام مردمی را که این سریال هیجان‌انگیز را تماشا کردند، دوست دارم. من زمان به‌شدت فوق‌العاده، شگفت‌انگیز و همچنین زیبایی را در کنار عوامل این مجموعه داشتم و حضور در این تیم، یکی از بهترین تجربه‌های کاری من بود که بدون شما دوستان میسر نمی‌شد.

فصل نهم سریال The Walking Dead در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان ۱۳۹۷) به روی آنتن می‌رود.

زومجی



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

بازی Nioh 2 قصد دارد با حفظ المان‌های اصلی نسخه اول خود، موارد جدیدی را در دسترس کاربران قرار بدهد تا تجربه متفاوت و عمیق‌تری را کسب کنند.

بازی Nioh یکی از آثاری بود که پروسه ساخت و نشرش تقریبا ۱۱ سال طول کشید و استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده بازی Nioh، نشان داد که پس از گذشت این همه سال، هنوز هم می‌تواند اثری دلچسب و موفق را در دسترس مخاطبان قرار بدهد. بازی Nioh با اینکه برگرفته از آثاری نظیر سری Dark Souls و بازی Bloodborne بود اما توانست به واسطه نوآوری‌هایی که داشت، شکل جدیدی از بازی‌های این سبک را ارائه دهد. Nioh همانند آثار ذکر شده دارای ضربات سبک و سنگین بود و سیستم شخصی‌سازی به شکلی بود که می‌توانستید شخصیت خود را در بخش‌های مختلفی نظیر قدرت ضربات سبک، قدرت ضربات سنگین، نوار سلامت و سایر موارد ارتقا دهید. در کنار این موارد بازی Nioh دارای المان‌های جدیدی بود که می‌توان به ساختارهای مبارزه‌ای بازی اشاره کرد که Stance نام داشتند. Stanceها در سه نوع مختلف به شکلی تعبیه شده بودند که مخاطب می‌توانست با توجه به شیوه مبارزه‌ای خودش، آن‌ها را تنظیم کند و دشمنان را از بین ببرد.

 

از نظر داستانی Nioh روایت‌گر زندگی شخصی به نام ویلیامز بود که برای آزادی روح نگهبان خود پا به دنیای سامورایی‌ها گذاشت تا ادوارد کیلی را شکست دهد و در این راه وارد ماجراهای بزرگ‌تری شد. یکی از ویژگی‌های داستانی بازی Nioh، شخصیت‌پردازی شخصیت‌های بازی بود که به خوبی هرچه تمام‌تر انجام شده‌ بودند و تیم سازنده توانسته بود با الهام گرفتن از منابع تاریخی و جنگ‌های معروف، دنیای جدیدی را خلق کند. حال در جریان نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری سونی، بازی Nioh 2 با انتشار یک ویدیو سینمایی معرفی شد و خوشحالی هواداران نسخه اول را به دنبال داشت. با اینکه تریلر معرفی بازی Nioh 2 اطلاعات زیادی را در دسترس مخاطب قرار نمی‌داد اما در جریان گفت‌وگوهای تیم سازنده با رسانه‌های مختلف، اطلاعاتی از دنیای بازی در دسترس قرار گرفته است. اولین مورد این است که تیم سازنده قصد دارد المان‌های اصلی و خاص نسخه پیشین را در نسخه دوم نیز قرار بدهد. از این‌رو شاهد مواردی مثل Ki Pulse (نوار انرژی بازیکنان و دشمنان)، روح‌های نگهبان و Stanceهای مبارزه‌ای هستیم. از طرفی فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Nioh 2، اعلام کرده است که تیم سازنده به دنبال تغییرات طبیعی روی بازی است و قصد ندارد به واسطه تغییرات اساسی، ساختار بازی را تغییر دهد. به عبارتی بازی Nioh 2 یک نسخه ارتقا یافته از ویژگی‌های نسخه اول است و بازیکنان می‌توانند المان‌های آشنای Nioh را در نسخه دوم مشاهده کنند.

 

یاسودا در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که از عرضه و عملکرد بازی Nioh بسیار خوشحال هستند. این بازی یکی از آثار موفقی است که کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر بازی Nioh، آن را عرضه کرده است و در ماه اول عرضه خود توانست یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و حال، فروش بازی به بیش از دو میلیون نسخه رسیده است. تیم سازنده بازی Nioh در نسخه اول به دلیل تجربه کم‌شان نتوانستند به تعدادی از ایده و خواسته‌های خود برسند و به نظر می‌رسد اعضای تیم نینجا و کوئی تکمو مصمم هستند تا در نسخه دوم، مواردی را که در ذهن‌شان بوده است با موفقیت پیاده کنند. البته در این میان به این مورد اشاره کنم که شاید فکر کنید واژه «کم تجربه» برای تیمی که در گذشته Ninja Gaiden را توسعه داده است، واژه مناسبی نیست اما، حقیقت اینجا است که Nioh اثری کاملا مجزا و متفاوت با Ninja Gaiden است و المان‌های نقش‌آفرینی بسیاری را در خود جای داده است و به صورت کامل به مخاطب اجازه می‌دهد تا مهارت‌های مد نظرش را آزاد کند یا شکل ظاهری شخصیت خود را تغییر دهد.

تیم سازنده Nioh 2 از نسخه اول درس‌های مختلفی گرفته است و تمامی بازخوردهای مخاطبان را مطالعه کرده‌اند. از این‌رو قصد دارند المان‌های نقش آفرینی را از طریق Nioh 2 به سطح جدیدی برسانند و این نسخه نیز همانند بازی Nioh، یک نسخه بتا خواهد داشت که هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است. از گذشته تا به امروز سازنده‌هایی که صدای مخاطب خود را شنیده‌اند، توانسته‌اند آثار موفقی را خلق کنند یا مشکلات بازی خود را به خوبی رفع کنند و کمپانی کوئی تکمو و استودیو تیم نینجا، حساب ویژه‌ای روی این بخش باز کرده‌اند تا بهترین محصول را در دسترس مخاطبان‌شان قرار بدهند.

 

در نمایش بازی Nioh 2، اثری از ویلیام نبود و این سوال پیش می‌آید که شاید داستان نسخه دوم، جدا از نسخه اول باشد اما، یاسودا تضمین کرده است که داستان Nioh 2، ارتباط مستقیمی با نسخه اول دارد. همچنین یاسودا گفته است که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از داستان و دنیای Nioh 2 منتشر می‌شود. با این حال می‌توان انتظار داشت که در رویدادهای پیش روی، اخبار بیشتری حول بازی Nioh 2 منتشر شود. البته در این میان یک نکته بسیار مهم در مورد داستان بازی Nioh 2 بگویم و آن هم این است که با اینکه داستان نسخه دوم، ارتباط مستقیمی با نسخه اول دارد اما ویلیام شخصیت اصلی داستان نخواهد بود بازیکنان می‌توانند شخصیت‌شان را با دستان خودشان طراحی و شخصی‌سازی کنند. همچنین تیم سازنده وعده یک بخش شخصی‌سازی بسیار عمیق و کارامد را داده است. با این حال امیدواریم ویلیام را جزو شخصیت‌های بازی مشاهده کنیم. همچنین در ویدیو معرفی بازی شاهد این بودیم که یکی از سامورایی‌ها خود را به یوکای، شیاطین بازی Nioh، تبدیل کرد. کارگردان بازی Nioh در جریان مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که برخلاف نسخه اول بازی که مبارزات در قالب نبردهای سامورایی علیه یوکای و سامورایی علیه سامورایی بود، در نسخه دوم نبردهای یوکای علیه یوکای نیز به بازی اضافه شده است و می‌توانید خود را به یوکای تبدیل کنید تا شاهد مبارزات سرعتی و خشن‌تری باشید.

در بازی‌هایی با سبک و سیاق سری سولز، یکی از مواردی که به صورت روتین‌وار تجربه می‌کنید، مردن است. در نقطه به نقطه بازی امکان دارد بارها و بارها بمیرید و پس از هر بار مردن، شوق شما برای تجربه‌ی مجدد بازی بیشتر می‌شود. در بازی Nioh این مورد به خوبی به چشم مي‌خورد و به واسطه چالش‌ها و تله‌های مختلف و همچنین وجود باس‌های نفس‌گیر، بازیکنان بارها و بارها طعم تلخ و شیرین مرگ را می‌چشیدند. حال در بازی Nioh 2 مرگ‌های بیشتری را تجربه خواهید کرد. به عبارتی «مرگ شما را متزلزل می‌کند». حال این شما هستید و محیط‌هایی که با ورود به آن‌ها، مرگ را با گوشت و استخوان‌تان حس خواهید کرد.

زومجی



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ost

کمتر از سه هفته‌ی دیگر، دموی قابل بازی Pro Evolution Soccer 19 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Pro Evolution Soccer، ساخته‌ی شرکت Konami، از آن دست بازی‌های ورزشی است که به طور سالیانه منتشر می‌شود و در این چند سال، شاهد پیشرفت و بهتر شدن فوتبالی که ارائه کرده است، بوده‌ایم. هر سال و در کنار سنت انتشار سالیانه بازی مذکور، شاهد منتشر شدن دموی قابل بازی این اثر هستیم و امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک ویدیو، متوجه شدیم که امسال هم قرار است دموی قابل بازی این بازی پرطرفدار در دسترس کاربران قرار گیرد.

این دمو در تاریخ ۸ آگست (۱۷ مرداد) در دسترس کاربران  کامپیوتر و کنسول‌ها قرار خواهد گرفت. در این دموی قابل بازی، ۱۲ باشگاه کاملا حرفه‌ای سطح یک فوتبال جهان از جمله لیورپول، بارسلونا، یوونتوس، میلان، اینترمیلان و شالکه قابل بازی هستند و در کنار این باشگاه‌ها، تیم‌های دیگر از اروپا و آمریکای جنوبی هم قابل انتخاب خواهند بود. کاربران در این دموی قابل بازی می‌توانند به صورت آفلاین و در قالب قسمت Exhibition یا آنلاین و در قالب یک Quick Match، به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

بازی Pro Evolution Soccer 2019 در تاریخ ۲۸ آگست (۶ شهریور) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد در این قسمت نیز همچون قسمت‌های قبلی، شاهد بهبود عملکرد بازی در همه بخش‌ها، از جمله بخش MyClub fantasy، باشیم.

زومجی



:: موضوعات مرتبط: فیلم و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1397 | نظرات ()